Türkiye'de Satılan Ucuz Telefonlar ve Kaliteli Telefonlar

Nasıl Telefon Seçmeliyim



Öncelikle ben telefonla ne yapacağım diye kendinize bir sorun. Ardından ben bu telefonla nasıl çalışırım ne işlerimi yaparım bu soruları öncelikle kendinize bir sorun.

Telefonla sadece oyun oynayan biriysen aslında senin işini Apple gibi telefonlar görmez çünkü Apple genelde iş için kullanılan bir telefondur bunun nedeni ise Apple fiyatları bizler aslında Apple'la sadece işletim sistemi olan IOS için para ödüyoruz.

Benim kendi kullandığım telefon ise Iphone 7 Plus bunun nedeni ise kararlı bir çalışma mantığı olduğu için daha hızlı işlerimi yürüte biliyorum ve maillerimi takip edebiliyorum.

Sen sadece Alo desin diyorsan Samsung'a yönelebilirsin sonuçta son zamanlar çok büyük yatırımlar ile gerçek büyüme gösteriyor ve telefonları kaliteli oluyor. Yükselen kalite ile birlikte yüksel fiyatları'da hesaba katmanız gerekiyor. 

Son zamanlarda ülkemizde yaşanan olaylardan dolayı Apple ikinci sınıfa düştü ama Samsung birinci sınıfa düştün bunun yüzünden Samsung telefonlarına doğal olarak zam yaptı.

Bu zamlardan dolayı kullanıcıların kafalarını karıştıran sorular yükseldi.

Bunlar ; 

  • Benim bildiğim iki marka var Apple ve Samsung 
  • Ben parama göre hangi telefonu kullanıcam
  • Hem ucuz ama iyi performans veren telefonlar lazım
Böyle sorular için aslında bunları yazıyorum. İyi telefon sadece Apple ve Samsung'da yok dünya piyasasında ve Türkiye piyasasında gerçekten ucuz ve iyi performanslı telefonları bulmanız mümkün isterseniz onlara bakalım biraz.

Türkiye'de Satılan Ucuz Telefonlar ;

Huawei Mate 10 Lite




Bu telefon son derece kaliteli bir telefon olarak görüyorum fiyatına göre 1.699 ₺ satışı olan bu telefonun güncel fiyatını öğrenmek için tıklaya bilirsiniz.

Xiaomi Redmi Note 5



Türkiye topraklarında garanti hizmeti verilmeye başlanan Xiaomi markası aslında Dünyanın en ucuz ama en iyi telefonlarını yapmak için her gecen gün çalışmaya devam ediyor. Şuan ki fiyatı ise 1.799 ₺ olan bu telefonun güncel fiyat etiketi için tıklaya bilirsiniz.

Samsung J7 Pro



Samsung'un en çok sevdiğim modellerinden biri olan bu telefon gerçekten tam Türkiye kullanıcıları için sunulmuş bir telefondur benim gözümden. Bu telefonun Türkiye ve güncel fiyatı ise şudur 1.799 ₺ olup Samsung garantisindedir. 

Altta vermiş olduğum linkte 1500 ₺ ve 2000 ₺ aralarındaki telefonlara ulaşabilirsiniz ve inceleye bilirsiniz.

Tıkla..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

STEPHEN HAWKING