SAĞLIKLI KİLO VERMENİN YOLLARI

DİYET VE SPOR

Aslında size bu yazıyı gerçekten görmüş ve geçirmiş bir vatandaş olarak yazıyorum hayatım boyunca çok yüksek kilolara çıktım ve bu kilolardan normal kilolara kadar düştüm ama bunun nedeni ise sağlık ve düzensiz kilo vermekti. 

Bende bunu için yapmam gereken ilk iş olarak profesyonel bir doktordan yardım almam oldu. Aslında tecrübeli olduğum için bu konularda diyet programı beni çok fazla yormayacak ama ufak tefek alışkanlıklarımdan vazgeçmem gerekecek. 


Bunlar ;

  • Sürekli oturur bir şekilde yaşamayacağım
  • Günümün yarısından fazlasını hareketli geçireceğim ama vücudumu yormamak şartıyla..
  • Sigarayı azaltmam gerekecek bunun çünkü sigara beni daha çok yoracak bunu eğer azaltırsam bana ekstra güç sağlamış olur vücudum.
  • Arabadan vazgeçmem gerekecek yakın mesafelerde
  • Doktorumun sözlerine uymam gerekecek
Bunları yaptığım taktirde ve sizinde yaptığınız taktirde emin olun imkansız bir şeyin olmadığını göreceksiniz nede olsa bizler insanız çenemizi hesaba katın o kadar güçlü çenemiz var'ki dişlerimizi sıktığımızda çenemizi gayet rahat bir şekilde kırabiliriz ama beynimiz buna izin vermiyor işte biz bunu yapabiliyorken yukarıda yazdıklarımı yapamayacağız. 

Bugünden itibaren bende bu yola giriyorum ama bu yolda yeri gelecek pes edeceğim yeri gelecek yere düşeceğim ama bunu başaracağım çünkü ben bu yola girdim sonundaki ölümsüzlüğü ve başarıyı biliyorum görüyorum, o meşhur ışığı ben o ışığa zorda olsa gideceğim ve hayalini kurduğum hayatı yaşamaya başlayacağım hiç bir şey için geç değil sen sadece inan ve başar.

Şimdi size kendi vücudumdan bahsedeyim ;

Ferit DOĞAN -- Kilom : 114 KG -- Boyum : 174 CM

İyi haber ;

114 Kilomun 74,1 Kg Kastan oluşuyor. Bu benim için bir avantaj yani rahat vücut yapa bilirim istediğim 85 Kg gelirsem. Bel ve kalça oranım güzel yani ne büyük kalçalı nede küçük kalçalı bir şey olacağım.

Kötü haber ;

Sıvı ağırlığım oldukça düşük, aynı zamanda 37.4 Kg yağ var vücudumda ve metabolizma yaşım ise içler acısı 35 benim kendi yaşım 23. Ronaldo bile 33 yaşında olmasına rağmen 20 yaşında çıktı işte bu yüzden benimde çok çalışmam gerekiyor.

%83,22 oranında obezite sınırındayım bu daha kötü bir şey.

Bu yazıyı haftalık bir şekilde buraya aktaracağım benim ne yaptığımı bilmek istiyorsanız ve nasıl başaracağımı bilmek istiyorsanız bu yazılarımı sürekli takip edebilirsiniz. Elimden geleni yapacağım sizlere aktarmak için.

Farkındaysanız size şunu yiyin veya yemeyin demiyorum çünkü profesyonelden yardım almanız gerekiyor herkesin metabolizması farklı ve hastalığınız olabilir bunun içinde birer tahlil yaptırmanız sizin için çok iyi bir handicap olacaktır.

Devamı gelecek...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

STEPHEN HAWKING